Bugatti Chiron Super Sport este o bestie

Este practic același cu Chiron Super Sport 300+, care a debutat în 2019.

Parteneri

MSI

Dacă aveți impresia că aveți o experiență de deja vu în timp ce citiți acest articol, nu sunteți departe de adevăr. În 2019, Bugatti a dezvăluit Chiron Super Sport 300+, versiunea supremă a lui Chiron, cu o caroserie longtail, un motor mai puternic și o viteză maximă absurdă de peste 482 km/h. Acum, marca franceză de hypermașini a debutat cu versiunea „standard” a lui Chiron Super Sport, care este un pic mai lentă în general, dar care rămâne una dintre cele mai rapide mașini din lume.

Super Sport-ul obișnuit arată aproape identic cu versiunea 300+. În comparație cu un Chiron normal, acesta primește o parte frontală mai agresivă, cu prize de aer mai mari, guri de aerisire circulare reci pe capotă și aripi frontale ventilate, precum și acea parte din spate mai lungă, cu un difuzor revizuit și terminații de evacuare suprapuse. Standard sunt noile jante subțiri cu cinci spițe cu design subțire, deși Super Sport este disponibil cu aceleași jante de magneziu dulci ca la Pur Sport și 300+.

În timp ce 300+ a debutat cu o caroserie din fibră de carbon expusă, accentuată de dungi Jet Orange, clienții au putut să o comande în orice specificație personalizată, iar Super Sport standard va fi disponibil în mod similar în orice fel dorește clientul. Interiorul arată la fel ca un Chiron normal, de asemenea, cu un amestec de piele somptuoasă, aluminiu lustruit și fibră de carbon.

La fel ca și 300+, Super Sport folosește un motor W16 quad-turbo de 8,0 litri, care dezvoltă 1.578 de cai putere și un cuplu de 1600nm. Bugatti spune că va atinge 199 km/h în 5,8 secunde și 299 km/h în 12,1 secunde, iar Super Sport va ajunge la 399 km/h cu 7% mai repede decât un Chiron normal. Super Sport va fi limitat electronic la 439 km/h; Bugatti a spus anterior că și modelul 300+ va avea un limitator aplicat, deși viteza nu a fost anunțată niciodată.

Bugatti spune că livrările lui Chiron Super Sport vor începe la începutul anului viitor, iar prețul de pornire al mașinii va fi de aproximativ 3,9 milioane de dolari, cu aproximativ 400.000 de dolari mai puțin decât costă 300+. În timp ce doar 30 de unități ale modelului 300+ vor fi construite, nu știm încă câte Super Sport-uri obișnuite vor fi construite. Bugatti a declarat anterior că doar 500 de Chiron vor fi produse în total, inclusiv edițiile speciale și variantele, iar aproximativ 300 au fost deja fabricate.

%d blogeri au apreciat: