scena de sex homosexual, assassin's creed valhalla, assassin's creed

Assassin’s Creed: Valhalla prezintă scene homosexuale între doi vikingi

Corectitudinea politică a ajuns și în lumea jocurilor video. Probabil vom vedea astfel de experiențe în VR.

Aventurile pe invers ale personajelor masculine au ajuns strigătoare la cer în Assassin’s Creed: Valhalla, titlul cu temă vikingă

Creatorii lui Assassin’s Creed sunt cunoscuți pentru inserarea de experiențe vizuale queer și trans în intrigile jocului – iar ultimul lor titlu nu este diferit.

Un nou clip video marca Assassin’s Creed: Valhalla arată că Ubisoft, compania de jocuri video din Franța, care produce Assassin’s Creed, Tom Clancy și Prince of Persia, le-a oferit jucătorilor o scenă homosexuală între două personaje de sex masculin: Eivor, personajul principal care poate fi jucat ca bărbat sau femeie și un personaj secundar numit Broder.

În clip, un Broder evident excitat se apropie de Eivor în timp ce examinează un mistreț prezentat pe o masă.

„Mistrețul reprezintă fertilitatea. Stiai asta?” îl întreabă pe Eivor.

„La fel și Freyer. Ce vrei sa spui?” răspunde Eivor.

„Impresionezi, Eivor”, spune Broder. „Înțelepciunea ta de luptă, forța ta de caracter, pricepută în multe feluri. Totuși mă întreb. Există vreo abilitate de-a mea cu care aș putea să te impresionez?”

„Chiar și un prost are ceva de învățat, indiferent dacă este conștient sau nu de lecție.”

„Da, da”, răspunde Broder. „Dar aș putea să-ți arăt cum să-mi manevrez… plugul.”

Jucătorului i se oferă apoi trei opțiuni pentru a continua: „Vrei să ne așezăm împreună?” sau „Nu mă interesează” sau „Mai ia un mied, prietene”.

După ce alege prima variantă, Eivor apoi răspunde: „Fii clar și răspicat, Lance-țapănă. Vrei să ne culcăm împreună, nu?”

„Hai. Ma vei urma? Într-un loc mai confortabil?” insistă Broder.

Apoi, Eivor își dă consimțământul numai într-un mod de viking gay: „O lamă bună cu plug este un lucru rar. După tine!”

Broder îl conduce pe Eivor într-un loc ascuns lângă adunarea lor în pădure. Imediat după ce Eivor începe să-l sărute pe Broder, camera se oprește doar pentru a se întoarce după ce fapta este făcută.

„Asta merită un verset sau două în balada unui skald. Îmi voi aminti de asta, pentru totdeauna, Eivor”, spune Broder.

Planul de a deschide opțiunile romantice ale lui Eivor a fost intenționat realizată de către Ubisoft. Într-un interviu recent cu IGN News Live, gazda și scenaristul jocului, Youssef Maguid, a explicat că „există mai multe persoane cu care să poți face dragoste în joc și poți avea relații romantice disponibile pentru ambele sexe.” Cu alte cuvinte, dacă în scenă apar personaje secundare masculine, ai posibilitatea, ca personaj principal tot masculin, să întreții relații romantice cu acele personaje. Nu vor schimba această opțiune să o facă să fie condiționată, adică pentru personajele principale feminine, relațiile romantice să fie doar cu personaje secundare masculine.

Desigur, aceasta nu ar fi prima dată când Assassin’s Creed a oferit jucătorilor o astfel de opțiune, pentru ca personajele lor să aibă experiențe neobișnuite. Într-un interviu cu Stevivor, un site web care trece în revistă jocurile video, regizorul narativ al lui Assassin’s Creed Odyssey, Melissa MacCoubrey, a vorbit despre implementarea alegerii pentru jucător.

„Dacă vrei să fii femeie și să faci dragoste cu o femeie, poți face asta. Dacă vrei să fii bărbat și să faci dragoste cu o femeie, poți face asta. Dacă vrei să fii bărbat și să faci dragoste cu un bărbat și o femeie, poți face asta”, a afirmat ea. „Facem un joc care oferă opțiuni, iar acest lucru contează foarte mult pentru oameni.”

„Pentru mine contează foarte mult. Și contează foarte mult pentru echipă”, a adăugat ea.

În 2015, Assassin’s Creed: Syndicate, setat în Londra Victoriană, creatorii au abordat problemele trans. Urmând povestea gemenilor asasini Jacob și Evie Fry, jocul a prezentat personajul Ned Wynert, un barbăt trans care acționează ca dătător de misiuni personajelor principale. Personajul a fost unul revoluționar, să spunem așa, în sensul că Ned nu a fost niciodată definit(ă) de sexul său. Dar arăta, de fapt, ca o femeie deghizată într-un bărbat, deși nu puteai distinge părțile feminine, de exemplu sânii.

„Inclusiziunea este ceva extrem de important pentru noi ca echipă”, a spus directorul de creație pentru Assassin’s Creed: Syndicate Marc-Alexis Côté, pentru Eurogamer, referindu-se la Ned. „Am avansat bine chestiunea diversității și cum abordăm diferite subiecte din joc.”

În plus, Assassin’s Creed: Brotherhood a prezentat un personaj principal, Ezio Auditore, alături de figura istorică din viața reală Leonardo da Vinci, care în joc a sugerat că ar fi queer atunci când i-a spus lui Ezio că nu-l interesează femeile, aceeași chestiune circulând și în mediul jocului despre homosexualitatea lui Leonardo, chiar dacă nu s-au găsit niciodată dovezi pentru aceasta.

Mai mult de atât, sunt unele side quest-uri de toată jena, cu nume de personaje ca organe sexuale. Ne amintim mereu de gafa incredibilă pe care au făcut-o cei de la Ubisoft când au introdus personajul Testikles în unul din side quest-uri. Oare cum se vor numi în Valhalla, alte astfel de personaje?

testikles

Ce le mai rămâne să facă este să lanseze și o experiență de realitate virtuală și atunci chiar vor pune capac!

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: