Nu mai este un secret faptul că Apple AirPods au avut un succes uriaș. Conform celor mai recente statistici, Apple a vândut 60 de milioane de AirPod-uri în 2019.
AirPods Pro a fost lansat la sfârșitul lunii octombrie, astfel încât un număr mare de unități vândute ar fi un mix de AirPods de primă generație și a doua generație.
Un nou raport al Strategy Analytics arată că Apple conduce piața căștilor wireless „adevărate” pe care a creat-o odată cu lansarea AirPods, încă din 2016. Deși AirPods au fost ridiculizate inițial pentru designul lor, alături de eliminarea de către Apple a căștiilor pe fir, fiecare concurent de pe piață încearcă acum să reproducă designul și succesul. Acestea au fost fost chiar clasate printre primele 10 gadgeturi ale deceniului. Pentru producătorii de smartphone-uri, această categorie de produse înseamnă venituri suplimentare cu fiecare vânzare de telefon, deoarece căștile wireless sunt comercializate ca produse însoțitoare.
Companii precum Bose, Sennheiser și Audio Technica, care produc de obicei produse audio de înaltă calitate, încearcă, de asemenea, să concureze în acest segment de produse.
Chiar și companii precum Microsoft și Google au sărit în competiție cu Surface Earbuds și, respectiv, Pixel Buds, în ciuda faptului că nu au mai făcut căști wireless înainte. Apoi există knock-off-uri ieftine care încearcă să reproducă același design și cip H1 care se regăsește în Air Pods.
Motivul este simplu – căștile Bluetooth wireless „adevărate” sunt cele mai vândute categorii de produse din ultimii ani și continuă să crească.
Apple este lider cu o cota de piață de 50%, iar Samsung și Xiaomi rămân în urmă cu mai puțin de 10% fiecare. Strategy Analytics estimează că piața va crește până la 100 de miliarde de dolari până în 2024.
Este puțin probabil ca Apple să își piardă avantajul prea curând. Apple nu a făcut încă o mișcare greșită. De asemenea, Apple a portat tehnologia AirPods la căștile Beats. Încet, dar în mod constant, Apple a devenit compania de vârf din lume, cu Apple Watch și AirPods. Acest lucru este bun pentru Apple, deoarece are deja experiență și succes cu „produsele purtabilele”. Experiența va fi cu siguranță folosită pentru producerea unei căști AR.
Leave a Review