„Nu am realizat o bicicletă electrică tradițională cu o baterie mare, sau un coș în față, sau suporți mari.”, spune Horace Luke, CEO Gogoro. „Ideea a fost să construim o bicicletă pentru cei care au spus:„ Hei, nu vreau să „șurubăresc” la ea toată ziua. Nu vreau un Ford F-150. Prefer o mașina sport.” Și asta este exact ce a reușit Gogoro cu noile sale biciclete electrice Eeyo 1 și Eeyo 1S. Acestea nu sunt bicicletele electrice de zi cu zi. Sunt Ferrari cu pedale.
Desigur, o versiune de mașină sport a e-bike-ului va veni fără îndoială și cu prețuri luxuriante. Veți plăti 3.899 USD pentru Eeyo 1 și 4.599 USD pentru Eeyo 1S. Dar nu vă faceți griji, merită fiecare banuț. Bicicletele vin cu un cadru din fibră de carbon, care explică prețurile. De asemenea, bicicleta este mult mai ușoară, astfel încât performanța crește în consecință. Eeyo 1 vine cu roți și ghidon din aluminiu. Contabilizând creșterea prețului, Eeyo 1S nu se deranjează cu aluminiul și păstrează fibra de carbon pentru fiecare dintre aceste elemente.
Când vorbești de mașini sport, trebuie să menționezi motorul, iar pentru bicicletele Gogoro Eeyo, asta înseamnă Eeyo Smartwheel. Motorul se găsește în butucul roții din spate, împreună cu bateria și alți senzori. S-ar putea să credeți că o baterie care împărtășește același hub cu motorul nu va avea prea multă capacitate, dar ea este de 43 volți, 123Wh și va alimenta Smartwheel-ul pe o distanță de 64 KM în modul „sport” și pentru 88 KM în „modul eco”.
Ambele Eeyos sunt biciclete cu asistență la pedalare și au o viteză maximă de 30 KM/h. Bateria se încarcă folosind un conector care se fixează pe hub-ul Smartwheel. Smartwheel oferă, de asemenea, propria sa securitate, folosind „auto-lock în proximitate”, care se deblochează când vă apropiați de bicicletă și se blochează când vă îndepartați de ea.
Leave a Review