De când Tesla a repornit livrările Model Y după redeschiderea fabricii Fremont, noii cumpărători au raportat multe probleme semnificative legate de calitatea autovehiculului
Nu este neobișnuit ca mașinile noi să aibă probleme de calitate la începutul producție. În acel moment, producătorii auto încă încearcă să ajusteze procesele de producție și dar fiind produsel prea multe în același timp, pot scăpa multe detalii celor de la controlul calității.
Cu toate acestea, când vine vorba de Model Y, pare să fie o problemă mai mare decât de obicei, chiar și după standardele Tesla.
Forumurile sunt pline de noi cumpărători care raportează probleme cu noul lor Model Y, refuzând chiar și primirea mașinii și, în unele cazuri, Tesla anulează livrările din cauza acestor probleme. Tesla încearcă să își revină financiar, după ce fabrica a fost închisă o lună.
Câțiva cumpărători noi de Model Y s-au plâns că Tesla i-a contactat pentru a reprograma livrările care trebuiau să sosească până la sfârșitul lunii iunie, și li s-a comunicat că vehiculele aveau defecte din fabrică.
Riley Dove din Maryland a comandat un Model Y luna trecută și a mers la magazin să-l ridice săptămâna trecută, dar a fost nevoit să refuze livrarea din cauza mai multor probleme, inclusiv probleme de vopsea și decupaje, rupturi ale tapiseriei de pe scaune și o centură de siguranță desfăcută din suport.
Nu există o zi care să nu treacă fără ca proprietarii de Model Y să ne raporteze că Tesla a încercat livrarea unui vehicul inacceptabil și văd un număr surprinzător de persoane care comunică probleme similare pe forumuri.
Mie mi se pare că „nevoile de rectificare” menționate de Elon depășesc controlul de calitate al Tesla, dar producătorul auto încearcă să livreze vehiculele Model Y cu defecte pentru a-și salva profitul. Acesta nu este un semn bun pentru Tesla
Leave a Review