web analytics

Microsoft ne îmbie cu vechi trucuri ca să folosim Edge

Parteneri

Microsoft împinge în față browserul Edge către utilizatorii serviciului său de e-mail online Outlook, folosind anunțuri care îl preamăresc pe Edge construit pe Chromium.

Recent, am văzut pe Windows că atunci când accesăm inboxul pe Outlook.com ni se servesc reclame care susțin că Microsoft Edge vă oferă „viteză, performanță și compatibilitate” (deși sunt parțiali și nu spun că alte browsere nu v-ar oferi același lucru).

Un alt anunț susține că „Microsoft Edge + Outlook = Mai buni împreună”, ceea ce sugerează că noul browser este cea mai bună modalitate de a utiliza site-ul Outlook, iar un altă reclamă afirmă că Microsoft Edge este „construit pentru a vă oferi tot ce este mai bun din web”.

outlook, microsoft edge

 

Pe pc-ul nostru, am zburat rapid la Outlook.com (folosind Google Chrome) și am primit încă o reclamă: „Preluați controlul în timp ce navigați cu noul Microsoft Edge.” Este atât de generic încât este destul de lipsit de sens, dar în orice caz, se pare că Microsoft are destul de multe astfel de mici mesaje promoționale.

outlook, microsoft edge

Aceste reclame sunt difuzate pe mică bară, chiar sub meniul de sus, completat cu un link pentru a descărca Microsoft Edge pentru cei care nu înțeleg mesajele. Puteți da clic pe „X” în partea de jos a barei pentru a le închide și nu par să revină după aceasta.

outlook, microsoft edge

Prima oară Firefox, acum Chrome?

Se pare că aceasta se întâmplă doar pe Chrome, deoarece Windows Latest notează că nu a apărut pe Firefox. Totuși, Microsoft le-a oferit deja utilizatorilor Firefox un ghiont ca să schimbe browserul „sugerându-le” în meniul Start, astfel că gigantul dezvoltator de software cam forțează oamenii către Edge, din câte se pare. Ceea ce nu ne surprinde, dat fiind faptul că multe s-au schimbat la acest browser reînnoit, debarasându-se de vechiul look al obositului Edge din trecut.

Până acum, Edge pe bază de Chromium înregistrează progrese bune și a depășit recent Firefox devenind al doilea cel mai popular browser de desktop în spatele lui Chrome – deși mai este încă drum lung ca să prindă din urmă pe dominantul de la Google.