web analytics

Dreame of a Cleaner Christmas: Dreame anunță ofertele sale de sărbători pe eMAG

Dreame Technology derulează o campanie de sărbători în România, desfășurată pe eMAG până pe data de 5 ianuarie 2026, cu reduceri atractive pentru o gamă extinsă de produse smart home și personal care.

Sub conceptul de campanie „Dreame of a Cleaner Christmas / Visează la un Crăciun mai curat”, brandul invită consumatorii să privească sezonul sărbătorilor nu ca pe o perioadă a listelor interminabile de treburi, ci ca pe un timp dedicat relaxării, momentelor plăcute petrecute acasă și bucuriei de a fi împreună, în timp ce tehnologia se ocupă de curățenia de zi cu zi.

Prețuri speciale de sărbători pentru categorii-cheie de produse.

Campania de Crăciun include reduceri pentru unele dintre cele mai populare game de produse Dreame:

  • Aspiratoare robot: L50 Ultra (alb), X40 Ultra Complete (alb), X50 Ultra, L10s Ultra Gen 2 (alb), L10s Pro Gen 2 (alb), D9 Max Gen 2 (alb și negru), D10 Plus Gen 2 (alb), L10s Plus (alb)
  • Aspiratoare verticale cu stație: Z30 Station, Z30, R20 Aqua
  • Aspiratoare wet & dry: H12 Dual, H13 Pro, H15 Pro
  • Personal Care: Glory Mix (alb, auriu, negru), Airstyle Pro

Gândite pentru a se potrivi în locuințe cu tot felul de provocări (praguri, suprafețe multiple, mobilier jos etc) și rutinelor de zi cu zi, soluțiile Dreame combină automatizarea, performanța și ușurința în utilizare pentru a reduce efortul de curățenie cu care ne-am obișnuit într-una dintre cele mai aglomerate perioade ale anului.

Produsele din oferta de sărbători Dreame pot fi achiziționate atât online, pe pagina oficială de campanie eMAG, cât și în showroomul din eMAG Băneasa, unde vizitatorii pot testa produsel și pot descoperi direct cum fiecare detaliu este conceput pentru a face diferența în viața de zi cu zi.

Un final de an mai ușor.

Pe măsură ce casele devin mai animate în perioada sărbătorilor, campania de Crăciun Dreame aduce în prim-plan o idee simplă: mai puțin timp petrecut cu curățenia înseamnă mai mult timp pentru lucrurile care contează cu adevărat. Dreame îi invită pe consumatori să intre în noul an cu case mai curate și un ritm mai echilibrat, folosind produse dezvoltate să funcționeze împreună, intuitiv și silențios, prin intermediul unei singure aplicații ușor de folosit.

În această perioadă, consumatorii beneficiază de prețuri speciale pentru tehnologia Dreame, soluții mai inteligente și mai conectate, construite în jurul nevoilor reale (până la 90% dintre noile funcționalități ale produselor sunt influențate direct de feedback-ul utilizatorilor).

Produsele Dreame sunt utilizate de peste 21 de milioane de gospodării la nivel global. În România, cota de piață a brandului este estimată în prezent la aproximativ 10%, cu un obiectiv clar de a deveni un jucător de top în toate segmentele majore de electrocasnice.