web analytics

Creșterea prețului Game Pass este inevitabilă, spune Spencer; sunt în dezvoltare mai multe jocuri japoneze neanunțate

Parteneri

Acer

Phil Spencer, CEO-ul Microsoft Gaming, a participat în persoană la Tokyo Game Show 2023 pentru a se întâlni cu fanii și presa deopotrivă. Site-ul japonez Game Watch a publicat un nou interviu cu executivul în urmă cu câteva ore, iar conversația oferă mai multe informații care merită să fie raportate.

Pentru început, Spencer a declarat că Game Pass se descurcă foarte bine în urma lansării lui Starfield și, cu Forza Motorsport care se profilează acum la orizont, Microsoft și-a atins în sfârșit obiectivul de a lansa în mod regulat titluri mari pe serviciul de abonament. Cu toate acestea, atunci când a fost întrebat despre probabilitatea unei alte creșteri a prețului Game Pass în viitor, Spencer a spus că este în cele din urmă inevitabil.

În primul rând, dorim să vă oferim întotdeauna opțiuni în ceea ce privește modul în care vă construiți biblioteca. Vă puteți abona la Game Pass și să vă jucați, sau puteți cumpăra jocul. În prezent, milioane de utilizatori s-au abonat la Xbox Game Pass și mulți dintre ei sunt mulțumiți de utilizarea acestuia. Deși premisa principală este de a oferi mai multă valoare, prețul este Cred că este inevitabil ca acesta să crească în viitor. Recent, am crescut prețurile o dată, dar decizia a fost luată după o analiză atentă. Credem că este important să oferim servicii care sunt recunoscute ca fiind suficient de valoroase chiar dacă prețurile sunt majorate.

La sfârșitul lunii iunie, Microsoft a anunțat prima majorare de preț pentru Game Pass, majorând prețul abonamentului pentru consolă de la 9,99 la 10,99 dolari, iar prețul pentru GP Ultimate de la 14,99 la 16,99 dolari.

Directorul a mai spus că actualizarea Starfield va fi esențială pentru a încuraja continuarea abonamentelor și implicarea atât în Game Pass, cât și în jocul în sine, și exact la asta lucrează Bethesda Game Studios. Dezvoltatorul a prezentat recent primul său patch.

Mai târziu, în interviul acordat Game Watch, Spencer a sugerat că Microsoft colaborează cu studiourile japoneze pentru a dezvolta noi jocuri pentru Xbox, unele dintre acestea nefiind anunțate în prezent.

Puteți conta pe asta. De fapt, anul acesta am lansat „Hi-Fi RUSH”. Deși a fost o lucrare mică, mai degrabă decât o capodoperă precum „Blue Dragon”, a fost o lucrare de înaltă calitate. Creatorii japonezi de jocuri fac, de asemenea, parte din Microsoft Game Studios și, deși există unele titluri care nu pot fi anunțate încă, lucrăm cu producătorii japonezi pentru a dezvolta noi jocuri. Mediul de dezvoltare este în creștere, inclusiv first-party și third-party, așa că cred că ne putem aștepta ca în viitor să apară mai multe titluri japoneze.

În urmă cu aproape patru ani, Spencer a declarat că i-ar fi plăcut să adauge mai mulți creatori de jocuri cu sediul în Asia la lista first-party a Microsoft. Cu toate acestea, între COVID și achiziția Activision Blizzard, este probabil ca această oportunitate să nu se fi materializat niciodată. Va fi interesant de văzut dacă atenția executivului se va îndrepta din nou în această direcție, acum că afacerea menționată mai sus este în sfârșit pe cale să se încheie.