Starfield a fost lansat oficial săptămâna trecută și, deși reacția a fost în general destul de pozitivă, ca în cazul majorității jocurilor Bethesda, încă mai sunt câteva caracteristici lipsă de adăugat și o mulțime de bug-uri de curățat. Astăzi, Bethesda a oferit o mică actualizare și a ceea ce lucrează – poate cel mai interesant, în timp ce jocul partener AMD a fost lansat doar cu FSR, se pare că suportul DLSS este deja în lucru. Aceasta este o veste binevenită care, sperăm, înseamnă că jucătorii vor avea la dispoziție suita completă de opțiuni de upscaling înainte de sfârșitul anului (modderii au încercat să intervină pentru a oferi suport DLSS, dar rezultatele nu sunt întotdeauna atât de stabile). În plus, jucătorii pot aștepta cu nerăbdare un cursor FOV adecvat, opțiuni de calibrare HDR, suport pentru monitoare ultrawide și multe altele. Iată o scurtă trecere în revistă a ceea ce vă puteți aștepta…
- Brightness and Contrast controls
- HDR Calibration Menu
- FOV Slider
- Nvidia DLSS Support (PC)
- 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
- Eat button for food!
Bethesda nu specifică exact când vor sosi aceste noi caracteristici, dar spune că speră să ofere un „interval regulat de actualizări”. Privind puțin mai departe, Bethesda a promis din nou că instrumentele de mod vor veni la începutul anului 2024 și că sunt deschiși să adauge mult-dementatele hărți de oraș „în viitor”. Să sperăm că aceasta din urmă nu va dura prea mult timp pentru a se întâmpla.
Între timp, așa cum am menționat, Starfield primește astăzi primul hotfix. Acesta promite tipicele „îmbunătățiri de stabilitate și performanță”, împreună cu unele remedieri specifice pentru anumite misiuni. Puteți obține notele complete de patch-uri pentru Starfield ver. 1.7.29, mai jos.
Performance and Stability
- Xbox Series X|S Improved stability related to installations.
- Various stability and performance improvements to reduce crashes and improve framerate.
Quests
- All That Money Can Buy: Fixed an issue where player activity could result in a quest blocker.
- Into the Unknown: Fixed an issue that could prevent the quest from appearing after the game is completed.
- Shadows in Neon: Fixed an issue where player activity could result in a quest blocker.
Leave a Review