Având în vedere subperformanța considerabilă a acțiunilor Tesla față de indicele de referință Nasdaq 100 în ultimele zile, discuțiile de pe piață s-au concentrat în jurul unei posibile lichidări a lui Elon Musk ca fiind cel mai probabil vinovat pentru recenta slăbiciune a prețului acțiunilor gigantului EV. Acest pronostic s-a adeverit acum, conform celor mai recente înregistrări ale directorului general al Tesla la SEC.
As we expected @elonmusk sold 22M $TSLA shares (0.8% float) for $3.58B between Mon-Wed, at an avg price of $162.81. During the 3-day period, TSLA fell -12.4% vs NDX +1.5%. Since the TWTR deal closed 10/28, TSLA -29% vs NDX +4%. Elon’s avg price received was $163/share.
— Gary Black (@garyblack00) December 15, 2022
Elon Musk a vândut 21,995 milioane de acțiuni Tesla în ultimele zile, obținând 3,58 miliarde de dolari în acest proces, conform formularului 4 depus la SEC.
Tesla fans from China are reporting that Tesla is now offering an additional 6,000 Yuan discount on top of the existing 4,000 Yuan insurance promotion. So, that's a 10,000 Yuan discount in total ($1,429).
This is for brand new cars just produced that have no buyers yet.
— Troy Teslike (@TroyTeslike) December 7, 2022
Cu toate acestea, acel impuls temporar așteptat al cererii nu s-a materializat până acum, judecând după faptul că Tesla a început acum să ofere o reducere de 10.000 de yuani pentru comenzile noi. Având în vedere importanța Chinei pentru măsurarea rezultatelor finale ale Tesla, această slăbiciune a cererii se transformă într-un vânt puternic în defavoarea acțiunilor.
Hi everybody. Tesla Delivery Estimates for Q4 2022 were as follows on Dec 5:
• My estimate: 428K
• Analyst consensus: 430KMy 428K estimate would mean 42.8% annual growth for the full year. Tesla's target is "just under 50%".
The next update on Twitter will be on Dec 15. pic.twitter.com/hbir5yFWFL
— Troy Teslike (@TroyTeslike) December 13, 2022
Tesla continuă să își respecte orientarea de creștere a producției cu 50% pe an în viitorul apropiat.
1/
Hi everybody. I want to explain why Tesla China might reduce production this month. Tesla's inventory was already high at the end of Q3. Ideally, they don't want to increase it more. To do that, they would need to deliver all production minus exports.
— Troy Teslike (@TroyTeslike) December 14, 2022
Cu toate acestea, mulți analiști susțin în prezent că aceste previziuni sunt amenințate, mai ales că societatea caută să își reducă amprenta de producție în China înainte de sfârșitul anului.
What's the state of Tesla's "Full Self-Driving" initiative? Is it improving? How does it compare to other companies' systems?
Data-driven thread below:
— Taylor Ogan (@TaylorOgan) December 13, 2022
Cu toate acestea, nu totul este pierdut. Într-o nouă notă de investiție, analistul Adam Jonas de la Morgan Stanley a identificat Tesla ca fiind „singura companie capabilă să vândă vehicule electrice cu marje similare cu cele ale motoarelor ICE și să aibă o prezență neprezentă în lanțul de aprovizionare cu baterii”.
Leave a Review