web analytics

O nouă funcție Facebook îți permite în sfârșit să personalizezi ce vezi în Newsfeed-ul tău

Parteneri

Meta a decis, în sfârșit, să lanseze o nouă funcție care îi va ajuta pe utilizatori să vadă mai puțin conținut irelevant în feed-ul lor de pe Facebook. Este demn de remarcat faptul că Meta a afirmat că această nouă actualizare vă permite să vă personalizați feed-ul, dar este important de știut că nu vă permite să faceți modificări substanțiale. Cu toate acestea, îl puteți folosi pentru a antrena algoritmul Facebook, ceea ce va avea ca rezultat faptul că aplicația va afișa mai puțin conținut irelevant în feed-ul dumneavoastră.

Într-o postare pe blog care vorbește despre acest lucru, meta a dezvăluit că utilizatorii Facebook vor începe să vadă noi butoane „Show more” și „Show less” chiar sub postările din feed-ul lor. Dacă veți selecta butonul „Show more”, acesta va „crește temporar scorul de clasificare pentru acea postare și pentru postările asemănătoare”. Pe de altă parte, dacă selectați „Arată mai puțin”, scorul de clasificare va scădea. Algoritmul Facebook va folosi apoi feedback-ul pentru a îmbunătăți tipul de postări pe care le vedeți în feed-ul vostru.

Nu în ultimul rând, merită menționat faptul că și YouTube oferă o funcție similară pentru a ajuta utilizatorii să își îmbunătățească recomandările, dar, din păcate, pe baza dezvăluirilor recente, butonul „dislike” este mai mult sau mai puțin ineficient. Prin urmare, acest lucru lasă loc pentru Facebook să ofere cu adevărat ceva care să funcționeze.